tirsdag 2. februar 2010

Slappfisk

I litt over ei veke no har eg vore konstant dautrøtt. Eg skylda på mannen i gata som blese i fløyta si kvart kvarter. Eller på dei enorme mengdene laushundar som kommunisera på en særs høglydt måte heeeeile natta gjennom. Vurdera å gå til innkjøp av dotta å ha i øyra, sjølvom det e fryktelig ubehagelig. Dette med søvnen har desverre lite heldige virkninga på mine arbeidsoppgåver om dagen. Stakkar ungane på barneheimen får berre besøk av en voluntør som helde på å sovne ståande i staden for å leike med dei. I går sto eg berre å skubba unga på dissene, men til og med det holdt på å ta knekken på meg. Situasjonen blir ikkje beire av at eg har kjøpt to sesonga av House og e blitt hypokonder i tillegg :)

Ellers e det nokon som har funne vegen inn på kontoen min og naska til seg ett par tusen. Dette har eg, og litt banken, fiksa. Kortet e sperra og takka vere at eg e so flink å miste kort når eg e ute på byen, har eg ett anna kort i bakhand eg kan bruke som går på samme konto! Hurra for det :D

1 kommentar:

  1. ja, de blåse nå frøktelig her kvelden og natta. heldigvis høre æ ingenting.
    så er det ikke lett å sove på dagen, når æ hele tia ska vekke dæ. mohahah
    men vi holde ut.bare tre daga til helg no, så er de kviling, film, ut og bare ha det cool.

    SvarSlett